مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

دیشبی مامان میگفت سعی کن از فردی یا نوع پوششی بدت نیاد چون اون نوع پوشش نظر اون فرده و دلیلی نداره من به خاطرش ناراحت شم

گفتم نمیشه خب

گفتم چرا؟

گفتم چون اون آدم به من احترام نمیزاره و من به خاطر اون آدما باید اینهمه لباس بپوشم. این نظر من نیست. داره بهم تحمیل میشه

دیگه هیچی نگفت.

  • leila :)

۰ نظر

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی