مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

به (ف.ی) گفت : احساس میکنم اکثرا در جایی که هستم حضور ندارم و زمان برام خیلی سریع سپری میشه و با زمان گذشته مشکل دارم . اینطوری که مثلا وسط قشنگ ترین اتفاقات زندگی ناراحت میشم به این فکر میکنم که قراره تموم شه.. و پیر شیم و به این خاطرات تموم شده فکر کنیم و و و ...

(ف.ی) در جوابش گفت: باید مچ خودت رو بگیری. هر لحظه هر ساعت از خودت بپرس : من الان کجا هستم؟ ساعت چنده ؟ برای چه کاری اینجا هستم؟ قراره چه کاری کنم ؟ و در انتها به کیفیت کاری که انجام دادی نمره بده . دلیل کم آوردن نمره چی بود؟ چی باعث شد حالت بد یا خوب باشه ؟ همه چیز رو یادداشت کن

این تمرین ذهن آگاهی یا Mindfulness رو من هم انجام میدم. شما هم انجام بدین

  • leila :)

۲ نظر

  • پیمان کرامتی
  • یا بهش فیلم اسمان زرد کم عمق پیشنهاد بدی

    پاسخ:
    حتما میگم. خیلی ممنون :)

    من از این زمان پرتی‌ها زیاد داشتم. خیلی قبل. الان ولی رسیدم به اینجا که یه وقتایی زمان کم دارم. دلم می‌خواد شبانه روز بشه 28 ساعت لااقل.

    پاسخ:
    هر کدوم از اینا کلی مشکلات داره به همراهش
    باید بریم نزدیک سیاهچاله زندگی کنیم که اینقدر زمان کش بیاد به همه کارامون برسیم:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی