مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

مـــــآه

انگار هیچکس حواسش به عجیب‌بودن زندگی نیست، و اهلش که باشی بزرگترین ترس همینه، باور نمیکنی از صادق بپرس، هدایت

مامان از عود خوشش نمی آید برای همین عودهایمان را گاه گاه در خیابان های شهر روشن کردیم.

این قشنگ ترین اتفاق بویایی دنیاست. دنیا بدون بو, دنیایی بدون رنگ می شد. مثلا تصور کن کیف ساز را باز کنی; اما اتاق سرشار از بوی چوب نشود. میتوان ادامه داد؟

این اولین تجربه من بود. دفترچه قدیمی را باز کنم و بوی عود در ایوان مغزم, باله برقصد.

دفترچه سبز و بوی زرد با رگه های قهوه ای و طوسی. چگونه می شود که یک دفترچه بوی عود می دهد؟

 

+ باید امکاناتی وجود داشته باشد که بتوانیم بو ها را با رنگش ضبط کنیم.

  • leila :)

۷ نظر

میدونستی من حوصله‌ام سر میره میرم والس تهران تو رو گوش می‌کنم؟

پاسخ:
واقعا نمی دونستممم. حتی احتمال هم نمیدادم اصلااا
شگفت زده شدم الان^ــ^
حتی بیشتر
هیجان انگیزه حتی :)

عودی که خاموش شده و بوش هنوز که هنوزه روشنه... 

دفترچه با عطر عود.. به به .. 

پاسخ:
:)
خیلی خیلی قشنگه. چون حتی برگه های دفترچم هم بوی عود میده. یه بوی خیلی خاص
و انگار مزه سه شنبه هاست
  • پیمان کرامتی
  • چه ایده جالبی

    رویاش که خوش بو

    امیدوارم رنگشم خوب باشه

    پاسخ:
    بله بله . خیلی زیاد عالیه:)

    از اون پستا زیاد بذار :) 

    پاسخ:
    حتما ^ــ^ :)

    وقتی تو بخواهی که بوی عود را از آن استشمام کنی (:

    پاسخ:
    به به ^_^ 

    زندگی ما آدم‌ها بوها، رنگ‌ها و مزه‌هایی داره که دوست داریم گاهی با تمام حواس پنج گانه‌مون کیفش رو ببریم. دوست داریم ببینیمش. دوست داریم بشنویمش. دوست داریم لمسش کنیم. بوش کنیم و حتی بچشیمش.

    .

    همین که می‌بینم چراغ ماه روشنه، خوشحال کننده است. :)

     

    پاسخ:
    من مثلا دلم میخواد بوی چوب رو تو‌مغزم داشته باشم همیشه. یا بوی خاک بارون خورده. خیلیییی زیادن واقعا.
    برم دستگاه ضبط بو اختراع کنم . البته اختراع شده قبلا ولی خیلی از ایران دوره :))
    منم خیلی خوشحالم که می نویسم و میخونم و کلا وبلاگ یک عضو جدا نشدنیه و خیلییی قشنگ :)

    حالا که وبلاگ قبلی رو بستی، حداقل والس تهران و بسوی تو رو اینجا بذار

    پاسخ:
    حتما میزارم ولی این بار با اجرای جدید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی